lørdag 12. desember 2009

Juleønske

Denne er så nydelig – og jeg sier ikke nei takk til den til jul. Jeg har aldri vært en ihuga Carola-fan – men i det siste har jeg fått mer og mer sans for den flotte damen og ikke minst stemmen hennes :o)
I bloggverdenen kommer man rett som det er over blogger som røren en litt ekstra. Her kan dere ta en kikk på en av dem som har rørt meg den siste tiden. Det er en blogg uten kommentar-muligheter og man får liksom ikke gitt uttrykk for hvilke tanker og følelser bloggen hennes gir – derfor har jeg valgt å skrive litt om bloggen her;
Stephanie Aurora Clark Nielson returns from a almost fatal plane crash. Happy to be blogging again from Utah and recovering too. Four happy children and one sweet husband make her life as good as it gets.
Stephanie Aurora Clark Nielson fra Utah overlevde en forferdelig flystyrt. Klikk på headeren hennes under her, så kan dere lese bloggen hennes. Den er riktignok skrevet på engelsk – men den er alllikevel lettlest og lettforståelig. Hun skriver om livet sitt med mann og fire barn, hvordan det er å overleve noe som en slik flystyrt, brannskadene og om troen sin som mormoner. Spennende å få et innblikk i andres trosretninger og samtidig bli kjent med noen som  har vært utsatt for noe så traumatisk.
Vel verdt et besøk. Synes jeg :o)
nienie
Kos dere denne lørdagen – i morgen tenner vi det tredje lyset og er enda litt nærmere selve julen. Nå skal vi bake ut pepperkakedeig .. Mina er bakermester Harepus og jeg bakergutten .. see yah .. :o)
Stor klem fra Torilpia

10 kommentarer:

M sa...

Hei venn!
Takk for innspill om bloggroller.
Foreløbig er knutepunktet at vi er 40+, men bloggen "blir til mens vi går"...så vi får se.
Det er jo mye arbeid å spørre hver og en hvilken kategori de vil tilhøre....og akkurat nå er jeg uten pc!
(KRISE!)
Ønsker deg en fiiiin dag!
Klem,M

Laila -Karin sa...

Hei
Innom for å ønske deg en fin helg.
Så tok jeg en tiit på bloggen du anbefalte.
Enig , dette var en gripende blogg.

Klem

sylvia sa...

ei,ja det var en gripende blogg.
snakk om å få livet gave.
ønsker deg en herlig kveld,
klem fra sylvia

GroLinda sa...

Alltid spennende å lese hva du skriver ;o) Tusen takk for koselig hilsen.
Ha en fin lørdagskveld og en fin 3. advent i morgen :o)
Klem fra Gro

Gry Offernes sa...

Tusen takk for koselig hilsen hos meg! Litt av en blogg du har! Her skal jeg kose meg! Må nok innom en tur til NieNie også...

Viola sa...

Jeg så at Carola skal holde kirkekonsert og lurte på om jeg skulle dra.. :) Snøen mangler her, men vil nok komme.. Skal titte inn på den bloggen du anbefaler. Jeg har jo flyskrekk, hadde ikke det før, men.. slik er det.. Ønsker deg en god 3. advent! :)

Anne sa...

Faktisk ganske så enig ja, i Carola. Maktet henne ikke før, men nå derimot..., fart i jenta sjø!

Tara sa...

carola...tjaaa bob-bob... har faktisk en jule-cd med henne...den er ganske fin faktisk...ja kanskje hun ikke er så ille allikavel;)

hvis du fremdeles lurer på hvordan jeg gjorde den LOVE-greia, så vil jeg henvise deg direkte til den oppskriften jeg fant:) på blogglista mi over fotoblogger så finner du en svensk blogg som heter Jenny Sandberg...hun hadde et innlegg for et par dager siden:)

nå sitter jeg og daniel og sløver foran hver vår pc...og mikael barrikadert seg på kontoret...ingen får lov å komme inn!!! tror han er sur for han fikk ikke lov å tørke cherox'a i tørketrommelen;) de var IKKE våte, men de lukta tåfis, sa han;))) hehe...bare et påskudd!

ha en deilig ny uke toril...og takk for alle herlige kommentarer!!! du er så flink til det:)
klem fra tara:)

Synnøve sa...

Hei
Jeg leste ditt forige innlegg om den eldre garde. Spreke foreldre og tante du har.
Prøver tanten din hermoridkremen har det vært gøy og høre om den virker.
Liker Carola bedre nå jeg også en hva jeg gjorde før.
Det er så godt og lese at du ikke sresser til jul. Føler at det er det mange som gjør. Jeg greier lite med armen min,så jeg stresser ikke. En ting er sikkert det blir jul i år også.
pepperkakene ble vel velykket:))
ha ei fin ny uke.

h.espe sa...

Håper alt står bra til, at du ikke lar stresset styre deg, og nyter førjulsdagene til fulle - det gjør jeg!!

Ha en flott uke videre!

Goklem fra Hildegunn

 
Related Posts with Thumbnails