torsdag 24. desember 2009

God Jul

.. ja jeg tror nå i alle fall at det blir/er det .. :o)

nissefar

Gikk litt tregt på slutten – har husket så godt som alle tror jeg .. men har en bitteliten følelse av å ha glemt noe …. DET liker jeg dårlig nå til jul. Men det er ikke noe å gjøre med det nå. Huset er sånn 99 % klart til jul – oppe, men i sokkelen må det en liten rydde-tornado til – før Bestemor ankommer. Med en liten morgenfugl som vil opp klokka fem …. kan det vel la seg ordne å få tatt det lille som er igjen før frokost .. :o)

Så da gjenstår det bare å ønske alle dere bloggevenner en riktig god jul – satser på å få besøkt dere når julefreden har senket seg og man får litt tid til overs. Kos dere alle sammen. Ta vare på hverandre og husk å sende noen kjærlige tanker til alle de som av en eller annen grunn, ikke har det så fint i julen.

Nå skal jeg leke nisse og henge opp julestrømpen på døra til Miniprinsessa. Så må jeg drikke opp melken min og pusse tanna. DA – blir det natta et par – tre timer .. :o)

Vi blogges .. :o)

STOOOR JULEKLEM FRA TORILPIA :o)

28 kommentarer:

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Heisann, ønsker deg og dine en deilig jul.
Klem fra Helen

Stubbetufsa sa...

Hei, torilpia!
Jeg ønsker deg av hjertet en god og fredfull jul!
Juleklem!

Linda sa...

Innom for å ønske deg og dine en riktig fin julefeiring!

Klemmer fra Linda

Gry Offernes sa...

Jul blir det åkke som, vettu!

God jul ønskes deg også!
Juleklem!

Mira sa...

God morgen.
Takker for mange fine, og tankevekkende innlegg!

Her er det mye snø, tiltross for torden og lyn og Regnbyer i natt. Det var heilt uvirkelig at det skulle regne for det var jo så kaldt, tidligere på kvelden.

Ønsker deg og dine ei fin jul !

Laila -Karin sa...

EN STRÅLENDE FIN JULEHELG TIL DEG OGSÅ
KLEM

Sylke Feldhusen sa...

Jeg ønsker deg og dine en riktig god jul! Klem :)

sylvia sa...

ja så er vi alt på kvelden på annen dag,
det går såå fort disse juledagene,
nå er det nyttår som står for tur,
vært noen nydelige dager,med snø å atter snø,mye å måke.
ønser deg herlige romjuls dager,
klem
fra
sylvia

Beate sa...

God jul, Toril!

Så ble det hvit jul allikevel! Og godt er det. Ikke at jeg fikk noe mer stemning av det, men det ble mye finere ute da :D

Håper du koser deg masse.

Stor juleklem fra Beate.

Anne sa...

God Jul til deg også kjære venn.

GroLinda sa...

Heisan :o)
Tusen takk for koselig hilsen hos meg. Ja det blir en egen sjarm med selvhogst :o) Det blir mer spesielt. Håper du rakk, og husket alt til jul ;o)
Ønsker deg en fortsatt fin jul :o)
Klem fra Gro ;o)

Anne sa...

God morgen snuppa, ja ja ikke tidlig morgen ja, men julemorgen. Rolige dager her også, veldig rolig i grunn, men jeg kjenner faktisk det er det jeg har behov for også sjø... Litt ego, det må man jo få være vel?

Faktisk ikke så mye snø her, ennå ser en da gresstusene under det laget på plena. Hadde et håp i går kveld, men ble bare noen skarve cm ja.

Nyttårsforsetter??? tja..., skulle vl ha hatt mange sikkert, men ennå noen dager å tenke seg om på, he he

Håper du storkoser deg Torild!!

Klem fra Anne

Røsslyng sa...

Ønsker deg en fortsatt fin og fredlig romjul.
:)

Elin sa...

Å, for en spennede blogg du har! Mange betraktninger på livet og ikke minst er du flink til å minne oss på de mange viktige ting i livet:-) Luksusfellen er det veldig lett for mange å havne i og da blir forskjellen til de som ikke har råd til å bruke så mange penger på ting, veldig stor. Større og større faktisk.... Og ikke minst er det vondt for alle foreldre som ikke har råd til å gi barna sine det de ønsker seg til jul. De tenker jeg mye på i jula... Ha en fortsatt fin romjul:-) Jeg kommer gjerne på besøk igjen...

Hanne sa...

Stikker innom og ønsker deg ei fortsatt fin jul, og kos deg i romjula. Jeg håper det kommer julebukker som kan ta med seg rester av kaker og julegodter. Men jeg sender noe med gubben når han drar tilbake på jobb.

h.espe sa...

Hei gode du...!!!
Håper du har "funnet" litt av den gode julefølelsen, og koser deg nå i romjulen...

Jeg nyter dager her hjemme i Nordfjord hos mamma og pappa - godt å være hjemme!!

Fortsatt god jul til deg!

Klem fra Hildegunn

Daisys home sa...

Ønsker deg også ei fortsatt fin romjul,Juleklemmer Sissel

moa sa...

heia...
innom med en romjulsklem..
håper du har hatt noen fine juledager sammen med dine..
takker for alle de koselige ordene du legger igjen hos meg, sånt varmer!
kos deg videre -
mange klemmer fra meg

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Nyttårsklem Siv

Grethe sa...

Kjære følger. Jeg synes det er veldig hyggelig at du vil følge bloggen min. Jeg takker for hyggelige kommentarer og ønkser deg et riktig Godt Nytt År.Ønkser deg en hyggelig nyttårskveld. Gleder meg til neste BLOGG år.

Klem fra Grethe

Bestemor Drillo sa...

Kjære bloggvenn ! Ønsker deg og dine et Fredelig og GODT NYTT ÅR !
Nyttårsklem fra Bestemor Drillo!

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei
Ønsker deg og dine en fin nyttårsfeiring og Godt nyttår. Klem fra Jannicke

Mira sa...

Ønsker deg og dine ett supert Godt nytt år.

Gleder meg til flere innlegg på bloggen din.


Klem fra Mira.

Viola sa...

Håper du har hatt en koselig jul, du og dine. Og Et RIKTIG GODT NYTT ÅR! Nyttårsklem herfra! :)

Daisys home sa...

Innom for å ønske deg et riktig Godt Nyttår!Og takker for bloggvennskapet i året som gjikk.Gleder meg til å følge bloggen din videre i det nye året,nyttårsklem Sissel

Stubbetufsa sa...

Jeg ønsker deg et godt nytt år med mange gode ideer!
Klem!

Tara sa...

håper dere har hatt en deilig og fredelig julefeiring toril...her har det gått over all forventning;)

håper du får et skikkelig godt nytt år!!!

stor klem fra tara:)))

Lone sa...

Rigtig godt nytår til dig :)
Jeg håber, at du er kommet godt i gang med det?

 
Related Posts with Thumbnails