lørdag 21. november 2009

Det var en gang ..

.. ei søt lita mini-prinsesse .. :o)
oldphoto Mina
 Og søt – det er hun fortsatt!
Bildet er gjort gammelt på denne siden – for lenge siden .. men har ikke kommet på å bruke det til noe. Vurderer å skrive ut og bruke det når jeg dekorerer kort/gavelapper, fyrstikkesker og lignende til jul. Tror det kan bli bra :o)
Luftet forresten muligheten for å male hvitt på kjøkkenet, da miniprinsessa mente vi måtte male om på stua også (den er malt i caffe latte). Jeg lurte på hva som var galt med fargen på stua. Svaret; Den er ikke “stødig”!
Vi må male stua i en mer “stødig” hvitfarge i følge henne.
Da gjenstår det bare å finne ut hva “stødig” innebærer .. :o)
God helg til alle sammen!!!


5 kommentarer:

Lotta sa...

Hei i natten...
Flere nattugler her ja:) Så fint bilde:) Stilig at man kan gjøre det gammelt! JA ser frem til jul i norge..julematen smaker nok ekstra godt i år:) Nå må jeg hoppe til køys..har sitti 6 timer å niskrevet en oppgave som skulle leveres 23.59...puh... Ble ikke ak bra..men men Det går!

Nattaklem til deg:)

Synnøve sa...

Kjempefint bilde. Det må være kjempefint og bruke på fyrstikkesker og gavelapper.

Jeg har lest flere innlegg nedover på bloggen din. Du skriver så utrolig godt Toril. Kjenner meg godt igjen ang overvekt.

Ha en fin lørdag

Anne sa...

DU er stødig du!!! det kan du hilse dattera di med å si :-) nok at mor i huset er stødig om ikke fargen skal være det også. Men jasså..., du er av den hvitmalende typen du også :-)
Hører visstnok til en annen planet jeg :-( som bare er så avhengig av litt farger på tilværelsen.

Jo ja, du skriver godt, men holdt på å ramle av stolen her når Synnøve skriver at hun kjenner seg igjen i overvekt??? den tynne flisa??? nei, ingen skal vi være støpt i samme form, og du og du jeg er glad for det!!

Regn, mørkt og har faktisk bare vært innenedørs i dag. Litt små vondt i halsen, og trenger derfor både ro og varme så jeg ikke får noe halsbetennelse dritt. I morgen kommer nok en dag, og jeg krysser mine fingre du vet.

Kjekk lørdag kveld til deg også.

OG!!! håper for all del du ikke sitter med en pakke knaske gulrøtter...

moa sa...

hei,hei..
for et søtt bilde da!
og likte den nye headeren din også, kjempefin skrift...flink er du!
spennende å finne ut stødig da :0)
..fin ukestart til deg -
moaklem

the Folding chair sa...

Kan skjønne stuen må males i en stødig farge! Er den ustødig kan den jo ramle ned? hehe, så herlig!

 
Related Posts with Thumbnails